Bicilicuadora

Les tècniques de Joventut i Punts d’informació Juvenil d’Hostalric han realitzat dos activitats al nostre centre amb l’objectiu de crear vincles amb els/les joves.

BICILICUADORA- 8, 14 i 20 de juny

Amb el pretext d’oferir un batut de fruita fresca i saludable, vàrem estar compartint un espai amb els alumnes de 1er, 3er i 4art d’ESO durant tres matins del mes de juny.
L’objectiu de  l’activitat era donar-nos a conèixer, com a tècniques de Joventut i Punts d’Informació Juvenil, i anar creant vincle amb els/les joves.Ens va quedar pendent realitzar l’activitat amb els/les alumnes de 2on ESO.

Àlbum de fotos
google-fotos-logo150x150

EL REPTE DEL NÚVOL – 20 de juny

També es va realitzar un Taller del Nucli Jove per reflexionar sobre la motivació “El repte del núvol”. Aquesta activitat té com objectiu treballar habilitats psicosocials amb els joves.  Es va realitzar amb l’alumnat de 4t.

Àlbum de fotos
google-fotos-logo150x150

L’Equip tècnic valorem que les activitats varen anar força bé. La coordinació amb l’institut i la predisposició de tot el personal va ser excel.lent. Gràcies

Punt d’informació Juvenil