Activitats Dia de la Pau

fletxa_verda 30 de gener, dia de la Pau. Realització d’activitats diverses. Tríptic.

La maternitat d’Elna“, a càrrec d’Assumpta Montellà.

La historiadora Assumpta Montellà explicant a l’alumnat de 4t d’ESO les experiències viscudes per dones refugiades a la Maternitat d’Elna

“Refugiats” a càrrec de David Estruch

El Sr David Estruch, infermer a SEM i cofundador de la ONG Ajudem, Ayudamos, Help,  explicant la seva experiència viscuda en camps de refugiats sirians a Grècia.

“Els drets dels animals”

Treball sobre els drets dels animals realitzat a l’optativa de filosofia de 4t ESO. Cliqueu sobre la imatge per veure el treball.

Cursa Solidària i activitats esportives

Alumnes de primer d’ESO practicant futbol sala

Cursa solidària “Save the Children”

Xerrades sobre “Violència de gènere”