BEQUES LA SALLE CAMPUS BARCELONA

A La Salle Campus Barcelona el primer són les persones i volem que tots aquells/es candidats/es que vulguin estudiar amb nosaltres puguin fer-ho, independentment de la seva situació econòmica o familiar.
Per aquest motiu, comptem amb un ampli programa de beques que premien als estudiants amb mèrits acadèmics, donen suport a aquells que passen per situacions econòmiques complicades i ajuden a la mobilitat internacional. Entre aquestes, destaquen la beca d’Excel·lència Acadèmica, beca del 70% pels alumnes amb Matrícula d’Honor a batxillerat i la beca d’Expedient Acadèmic, per aquells alumnes amb una nota igual o superior al 8 en el batxillerat, CFGS o estudis equivalents i que els becarà amb un 50% en el cost de la matrícula.

Seguint amb la voluntat de personalitzar el servei que oferim, totes les sol·licituds de beques s’estudien de manera confidencial i individualitzada per l’equip d’Admissions i el Comitè de Beques, amb l’objectiu de proporcionar la millor opció a cada cas.
A causa de la situació actual, La Salle Campus Barcelona vol mostrar, encara més, el seu compromís amb les famílies i alumnes ajornant la data límit de sol·licitud al 3 de setembre i ampliant el fons de beques.
Podeu consultar tota la informació de les beques en aquest enllaç.
Aprofitem per informar-vos que el pròxim 3 de juny realitzarem una sessió informativa sobre les beques i en la qual personal de l’equip d’admissions respondrà tots els dubtes dels vostres estudiants. En cas de voler assistir-hi, poden inscriure’s aquí.