Portes Obertes

Famílies, sereu molt benvingudes a les nostres portes obertes. Les virtuals serviran per explicar-vos el projecte i resoldre dubtes i en les presencials els nois i noies us acompanyaran i explicaran ells mateixos com treballen.

Jo, no m’ho perdria!

Virtuals:

Dilluns 21F a les 17h- Escoles adscrites: Escola Molí de Finestrelles- Escola Eulàlia Bota- Escola Ignasi Iglésias.

Dilluns 21F a les 18.30Escoles adscrites: – Escola Can Fabra- Escola Baró de Viver- Escola La Maquinista.

Rebreu convocatòria de les vostres escoles.

Les famílies que no sou de cap d’aquestes escoles… podeu trucar-nos i us farem arribar l’enllaç en alguna de les dues convocatòries.

Si voleu fer-nos arribar dubtes i preguntes per preparar la sessió, ompliu el següent formulari abans del dia 16 de febrer:

Per la jornada presencial, el 5 de març, farem torns de 10 h a 14 h i de 16 h a 18 h.

Podeu trucar al centre per demanar cita: 93 5151999 en horari de 12 h a 14 h.

1. Mª Jesús Perea Santamaría

Bon dia.
    Tinc interés en assistir a les portes obertes virtuals d’aquesta tarda. La meva filla és alumna de l’escola la Maquinista peò no he rebut cap enllaç per assistir-hi. M’el podríeu facilitar, si us plau?
    Gràcies.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *