El Vapor en l’Autoretrat col·lectiu del CCCB

BIOSCOPI presenta: La Pel·lícula. Matinal de cinema d’animació. Us convidem a venir al CCCB, el diumenge 21 de febrer, a compartir plegats l’estrena mundial i en pantalla gegant de la pel·lícula que hem anat creant amb els clips que ens heu fet arribar. https://www.cccb.org/ca/activitats/fitxa/bioscopi-presenta-la-pellicula/235265

L’emplaçament serà al Teatre del CCCB i  l’entrada és gratuïta. Per raons d’aforament limitat, cal retirar l’entrada en el següent enllaç:

Pel·lícula Col·lectiva clicant aquí

Llegeix més»

Dates Portes Obertes!

Benvolgudes famílies de 6è,

Les presencials seran en torns de 10 persones i podeu concertar-les trucant al 93 515 19 99 de 10.30 a 14 h.

I per conèixer el nostre projecte educatiu podeu visitar les Portes Obertes Virtuals que estan penjades al web.

Fins aviat!

El Vapor juga al DAU!

El Vapor del Fil ha participat per primera vegada en el Dau Barcelona 2020! 🎲

El Festival, que ja està en la seva 9ª edició i que any rere any omple el recinte de la Fabra i Coats de milers de persones, ha tornat a portar la joia dels jocs de taula a les aules.

“El tresor perdut” és un joc ideat per docents, autogestionable i col·laboratiu a on conflueixen la germanor, les ciències naturals, les llengües i enigmàtiques matemàtiques per tal de cercar quelcom desaparegut a a la ciutat de Barcelona.

Tots els participants han de jugar plegats per resoldre el misteri! Què en penseu, hauran trobat el tresor misteriós?

Llegeix més»

Fem el Vapor del Fil més sostenible!

“El Vapor sostenible” és un projecte en el qual les i els nostres alumnes han dissenyat diferents accions a dur a terme dintre de l’institut per disminuir l’impacte mediambiental del mateix amb l’acompanyament d’Escoles + Sostenibles (E+S), programa de l’Ajuntament de Barcelona al que estem adscrits com a centre.

En el nostre simposi científic les microxarxes que treballem són: Embolcalls + sostenibles, Pla de Prevenció de Residus, Sssplau i Airegem-nos.

Després de dies de recerca i abans de dur a terme les accions previstes ens ho expliquem!!!

El primer dia!!

Avui ha iniciat la història del Vapor del Fil.

Una jornada plena de nervis, mascaretes, sorpreses i molta il·lusió!!