Fem nostre el centre

Aquest curs ens hem traslladat a un nou espai. Bé, nou, nou, no ho és, en aquests mòduls hi han crescut i viscut nens i nenes de l’escola Can Fabra, i més recentment nois i noies de l’Institut Martí Pous i de la Sagrera Sant Andreu.
En tot cas, ara nosaltres ens som els nous inquilins i hem necessitat “Fer nostre el centre”.

I aquest ha estat el primer projecte de 2n d’ESO a l’espai de Pensament i Recerca hem fet el disseny i construcció de diverses intervencions amb l’objectiu de millorar els nous espais comuns interiors i exteriors del nou institut.
Quina feinada això d’interpretar plànols, fer les cotes, els esbossos, el prototip dels objectes i després construir-los, que és el que més ens agrada!

Primer vam recollir de forma participada l’opinió de tot l’alumnat i personal que treballa al centre. Calia saber com fer els espais més acollidors i millorar-los de forma creativa, pensant en les nostres necessitats i de quina forma podíem construir racons, mobiliari, jocs i zones d’aprenentatge entre totes i tots.

I després hem après a fer esbossos, croquis i dissenys en 2D i 3D tot dibuixant objectes amb perspectiva.

Aquí podeu veure algunes imatges del procés de creació: recollida de propostes, primeres idees, apunts a la llibreta, l’exposició on es mostren les propostes per espais, i el treball mentre construíem.

Com que tot no ho hem pogut acabar, la comissió “Manetes” ja té feina per tot el curs!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *