Al Vapor fem ràdio

Enguany hem començat el taller de ràdio, de caràcter quadrimestral, el qual gravem, editem i emetem des de la ràdio Fabra. El programa de ràdio Fila que sentireu és una amalgama de continguts que hem preparat la colla dels alumnes de 2n d’ESO. Primer ens familiaritzem amb la ràdio com a mitjà, els espais sonors, l’ús de la llengua i després en concret amb la Ràdio Fabra de la Fabra i Coats. Tot seguit pensem i cerquem continguts que tinguin interès per a nosaltres i per a la resta d’oients, ja siguin fets que reflecteixin el dia a dia de l’institut com continguts que ens semblin adients: ho assagem, ho enregistrem a la ràdio i ho muntem.

Aquest té l’honor de ser el primer capítol de ràdio de l’escola, i hi trobareu una miscel·lània del bo i millor dels primers quatre mesos de curs: anècdotes, històries de por, descripció de l’escola, receptes de cuina, històries de terror i fins i tot hi ha una valoració molt personal de la nostra experiència. No us el perdeu!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *