Preinscripció 2023/24

PREINSCRIPCIÓ 23/24

Vols saber una mica més del nostre centre? Mira l’explicació i fes un tour virtual
Novetats del procés de preinscripció:

12/06/23: assabenta’t de la plaça obtinguda:

Alumnat assignat al centre (hi ha indicació de la primera petició). Si el vostre fill/a surt en aquest llistat, significa que se li ha assignat el nostre centre.

Llista d’espera

Si teniu dubtes/preguntes, podeu trucar al centre i preguntar per l’administrativa del centre que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes.

Què has de fer per formalitzar la matricula? prepara la documentació per formalitzar la matriculació a partir del 20/06/23 fins el 28/06/23 de manera presencial.

1.- Descarrega’t i imprimeix el “Dossier de matriculació” (si ho desitges, pots venir al centre i demanar una còpia a consergeria)

2.- Omple i fotocopia els documents que es demanen en el “Dossier de matriculació“.

3.- Fes el pagament de l’aportació pel material escolar fungible. Pagament en la botiga virtual del centre.

4.- Si ho desitgeu, us podeu fer socis/es de l’AFA. Pagament en la botiga virtual del centre.

• Horari de matriculació (del 20 al 28 de juny’23):
    • de dilluns a divendres: de 9.00h a 14.30h
    • els dimecres també en horari de tarda: de 16.00h a 17.30h