MATRICULACIÓ 23/24

Vols saber una mica més del nostre centre? Mira l’explicació i fes un tour virtual

➡ MATRICULACIÓ DE L’ALUMNAT NOU AL CENTRE (del 20 al 28 de juny’23)

1.- Descarrega’t i imprimeix el “Dossier de matriculació” (si ho desitges, pots venir al centre i demanar una còpia a consergeria)

2.- Omple i fotocopia els documents que es demanen en el “Dossier de matriculació“.

3.- Fes el pagament de l’aportació pel material escolar fungible. Pagament en la botiga virtual del centre. -No cal portar cap justificant, només cal que us guardeu el comprovant de pagament que rebreu al vostre correu electrònic-

4.- Si ho desitgeu, us podeu fer socis/es de l’AFA. Pagament en la botiga virtual del centre.

5.- Porteu el dossier de matriculació (punt 1) i la documentació fotocopiada (punt 2) al centre.

Si teniu dubtes/preguntes, podeu trucar al centre i preguntar per l’administrativa del centre que us ajudarà a resoldre els vostres dubtes.

• Horari de matriculació (del 20 al 28 de juny’23):
    • de dilluns a divendres: de 9.00h a 14.30h
    • els dimecres també en horari de tarda: de 16.00h a 17.30h

➡ MATRICULACIÓ PER CONTINUÏTAT (alumnat que segueix al centre el pròxim curs) (del 20 al 28 de juny’23)

Instruccions en aquest enllaç