Els alumnes de 1r D presenten l’Institut!
Els estudiants de 1r ESO D han fet un video presentant l’institut en anglès. Ell mateixos s’han encarregat de tot: han escrit els guions, s’han gravat, han editat les imatges i han escrit els subtítols. MIREU EL VÍDEO!
Els alumnes de 1r D presenten l’Institut! Llegeix més »



