Toulouse 3r i últim dia
Finalment ha sortit el sol. Hem pogut anar a Carcassonne i hem tingut temps per passejar i veure tots els racons de la Cité. En acabar ja cap a casa. Fins el proper viatge.
Toulouse 3r i últim dia Llegeix més »
Finalment ha sortit el sol. Hem pogut anar a Carcassonne i hem tingut temps per passejar i veure tots els racons de la Cité. En acabar ja cap a casa. Fins el proper viatge.
Toulouse 3r i últim dia Llegeix més »
El dimecres 29 de maig, els alumnes que estan a França van anar a la Cité de l’Espace on van poder compartir l’experiència de pujar a l’estació Mir, veure l’Ariane 1, fer una sessió al planetari i un altre de cinema imax on junt amb l’astronauta Thomas Pesquet van viatjar a l’estació espaial internacional. Després
2n dia per França Llegeix més »
Els alumnes de 1r de Batxillerat, estan treballant els materials i han vist que un dels materials més utilitzats en el nostre dia a dia és l’alumini, així que hem sortit al pati per comprovar la quantitat de paper d’alumini que s’ha llençat en un sol dia de pati, (el dia 28 de maig) i
Divendres pel futur! Llegeix més »
Els alumnes de Gestió administrativa de 2n curs en el mòdul d’empresa aula han creat una empresa dedicada a la venda de rellotges, anomenada Lennon watches. Ha estat dissenyat per l’alumna Esther Jorquera juntament amb el grup de treball Anna Hormigo, Franc Hernandez, Tania Beltran i Juma Jawo. Us deixem una mostra del projecte i
Projecte Lennon Watches Llegeix més »
Hem sortit com estava previst i el viatge ha anat segons esperàvem. A les 14:00, i després de fer dues parades, una per esmorzar i una altra per estirar les cames, ens hem plantat aToulouse. Ens ha rebut un dia plujós i hem decidit no arriscar-nos a acabar xops el primer dia i hem començat
1r dia de viatge a França Llegeix més »
Com ja és tradició al centre, l’alumnat de 2n batxillerat Humanístic i d’Història de l’art han acomiadat el curs amb un dinar en un restaurant grec.
El passat 23 de maig es va celebrar el comiat dels nostres alumnes de 2n de Batxillerat al teatre de Can Rajoler. A continuació podeu veure algunes fotos.
Comiat 2n Batxillerat Llegeix més »
Des del Departament de Socials, com cada any hem anat a visitar la Ciutadella Ibèrica de Calafell. Els alumnes de 1r d’ESO han pogut gaudir de primera mà d’una experiència històrica molt original. És una activitat destinada a aprendre on vivien els ibers, com es vestien els seus guerrers, com feien la farina…. Aquí teniu
Ciutadella ibèrica Llegeix més »
Dimarts 21 va tenir lloc la segona trobada d’alumnes de francès. Durant tot el matí els alumnes del Torre de Malla conjuntament amb altres instituts de la comarca, van poder compartir activitats. Moltes d’aquestes activitats, preparades i dirigides per ells mateixos, van tenir com a protagonistes els nens de 6è de l’escola Salvador Llobet de
Trobada de Francès Llegeix més »
El passat dimecres 15 de maig vam passar tot el matí al parc de Can Mercader de Cornellà amb els alumnes de 1r d’ESO on vam visitar el Museu de Matemàtiques (https://mmaca.cat/) i vam fer una gimcana pel parc organitzada pel mateix Museu. Els alumnes s’ho van passar força bé i els va sorprendre molt
Museu de Matemàtiques Llegeix més »