Matrícula 1r ESO
Aquí teniu els fulls de MATRÍCULA per a 1r d’ESO pel curs 2019-2020. Només cal clicar a sobre: MATRÍCULA 1r ESO CURS 2019-20
Matrícula 1r ESO Llegeix més »
Aquí teniu els fulls de MATRÍCULA per a 1r d’ESO pel curs 2019-2020. Només cal clicar a sobre: MATRÍCULA 1r ESO CURS 2019-20
Matrícula 1r ESO Llegeix més »
Els nens del SIEI van anar a l’escola Pompeu Fabra per explicar el conte de Pinotxo als nens de primària. Els nostres alumnes i els nens de primària van gaudir molt d’aquesta experiència. Els nostres alumnes van crear els decorats que van ser donats com a obsequi a l’escola.
L’hora del conte Llegeix més »
Els nens de SIEI del nostre centre van assistir als sisens Jocs Florals Escolars de Catalunya, un certamen literari que es fa arreu de tota Catalunya. Els nostres alumnes van quedar finalistes del Vallès Oriental, és per això, que el dissabte dia 15 van anar a la final celebrada a les cotxeres de Sants de
Divendres 21 de juny de 10h a 12h farem la festa de fi de curs 2018-2019 a l’Institut Torre de Malla. Les activitats que es realitzaran seran els següents: 9,30h: lliurament de qualificacions a les aules 10h: lliguetes de futbol i bàsquet a la pista bàdminton al gimnàs màster class de zumba davant de la
FESTA DE FI DE CURS 2018-2019 Llegeix més »
El dimarts18 de juny al campus de la UAB a l’hotel Exe campus, Montse Garcia Coordinadora de FCT i Beatriz Pena cap del Departament Administratiu, van assistir a la jornada de Cloenda de la formació professional Dual. Aquesta jornada aplega totes les xarxes de centres que participen en els programes i projectes de la Direcció
Cloenda de la formació professional dual Llegeix més »
L’Albert Blasco, alumne de 2n de batxillerat del nostre centre, ha estat entrevistat a RAP107 a on ha parlat del seu treball de recerca sobre la Lleva del Biberó. Ho podeu escoltar clicant aquest enllaç: RÀDIO
L’ alumnat de 3r ESO va visitar el Museu Dalí de Figueres. Els alumnes van gaudir d’aquesta experiència el dijous 13 de juny. Aquesta activitat estava emmarcada dins les activitats del Treball de Síntesi.
El 14 de juny els alumnes de 4t ESO van fer la seva última excursió del curs a Natupark (Cerdanyola del Vallès). Van realitzat l’activitat del Bosc tancat i després es van remullat a les piscines. Van aprofitat el dia per acomiadar-se dels seus 4 anys com a bons companys!
Aquí teniu els fulls de MATRÍCULA per l’ESO pel curs 2019-2020. Només cal clicar sobre del que us interessi: 2n ESO CURS 2019-20 3r ESO CURS 2019-20 4t ESO CURS 2019-20
Fulls de matrícula d’ESO per al curs 2019-20 Llegeix més »
El darrer dia de classes ordinàries els alumnes de 2n d’ESO han participat en el concurs de pastissos de l’institut. Han estat premiats amb el pastís més bo i anb el més original! Hem degustat uns pastissos boníssims!
Concurs de pastissos Llegeix més »