1r ESO

Lectura teatralizada

Alumnos de 1º de ESO han realizado una lectura teatralizada de fragmentos del divertido libro “Te pillé, Caperucita” de Carles Cano, una versión moderna de la historia de Caperucita Roja, donde también salen personajes de otros cuentos.

Lectura teatralizada Llegeix més »

colònies 1r ESO

L’AMPA aquest any abonarà una part de les colònies de 1r de l’ESO, a tots aquells alumnes que en són socis. Per rebre la bonificació caldrà que uns dels pares passin pel despatx de l’AMPA els següents dies:                             Dimarts dia 3

colònies 1r ESO Llegeix més »

Pista de gel FCB

Aquest any l’AMPA ha col·laborat en el premi del concurs de disfresses de Carnestoltes. Els alumnes de 1r ESO D i 4t ESO C, varen poder gaudir de l’activitat de patinatge sobre gel a les pistes del FCB. Moltes gràcies AMPA! i felicitats als guanyadors.  

Pista de gel FCB Llegeix més »

Vitralls

Vitralls fets pels alumnes de 1r d’ESO, amb paper de seda i retolador negre amb el que simulen el plom del vitrall, treballant a la vegada els colors freds i els colors càlids.  

Vitralls Llegeix més »

Treballem l’hort

El divendres 16 de març els alumnes de 1r d’ESO varen fer un taller sobre agricultura ecològica presentat per l’Escola Natura. Davant de tres  productes de l’horta, havien d’identificar quins eren els que provenien d’un cultiu ecològic. Després va tocar treballar una mica a l’hort del centre. Primer varen haver de netejar i preparar el terreny

Treballem l’hort Llegeix més »

L’home que plantava arbres

Durant aquest trimestre els alumnes de 1r d’ESO han reflexionat al voltant de la lectura de l’obra  L’home que plantava arbres  de Jean Giono.  En una comarca erma, deshabitada i inhòspita de la Provença, un pastor solitari planta arbres, milers d’arbres. Aquesta és la història d’Elzéard Bouffier, un home silenciós de muntanya que, sense que ningú en

L’home que plantava arbres Llegeix més »

Rellotges i estrelles

Els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant la geometria i la divisió de la circumferència en diferents parts. S’ha aprofitat la divisió d’aquesta en dotze parts per proposar el disseny d’un rellotge. A 3r d’ESO han treballat els polígons i els estrellats,i a partir del heptàgon han fet una estrella de pas 3.

Rellotges i estrelles Llegeix més »

Robòtica 1r trimestre

Els alumnes de 1r d’ESO han estat treballant la programació i la robòtica en les hores d’optativa al taller de tecnologia. Després de practicar amb reptes senzills,  havien de crear una petita història on els protagonistes eren els LEGO EV3. Malgrat el temps se’ns tirés a sobre, han sortit històries ben treballades. Enhorabona!  

Robòtica 1r trimestre Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut