1r ESO

Les colònies de 1r d’ESO

Els nois i noies de 1r d’ESO han estat de colònies a la Granja Escola  de Santa Maria Palautordera. Han estat tres dies per compartir experiències, enfortir relacions de grup, conèixer les pròpies fortaleses i les de l’equip. Una experiència molt enriquidora per treballar les emocions, la cohesió de grup, solució dels conflictes, l’escolta activa i la

Les colònies de 1r d’ESO Llegeix més »

Feines d’estiu i recuperacions

Les feines per l’estiu i els dossiers per les recuperacions de setembre ja estan penjades al Moodle. Podeu accedir-hi també clicant sobre la imatge. Les recuperacions extraordinàries es faran els dies 3,4 i 5 de setembre segons l’horari següent: ESO Batxillerat CIS  Les notes es lliuraran el dia 6 de setembre a les 10:00 a les aules

Feines d’estiu i recuperacions Llegeix més »

Fem d’arquitectes

L’alumnat de les matèries de Tecnologia i Ciències Socials de 1r d’ESO del nostre institut exposa aquests dies les maquetes que han fet durant el curs. A partir del treball amb materials reciclats, els nostres alumnes han dissenyat i construït  a escala una sèrie d’edificis emblemàtics de la prehistòria i de les primeres civilitzacions. A

Fem d’arquitectes Llegeix més »

2a edició del Divertillengua

Els alumnes de 6è de primària  juntament amb els de 1r d’ESO han participat en la segona edició del Divertillengua el passat 3 de maig a  l’escola Pau Vila. Els seminaris de llengua dels centres de primària i secundària han organitzat diverses activitats, per ser realitzades en grup, amb la finalitat de promoure la interacció

2a edició del Divertillengua Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut