3ª edició de la jornada diversitat en acció

Divendres dia 12 vam celebrar la 3ª edició de l’activitat de sensibilització “diversitat en acció”, donant  continuïtat a les activitats que s’han fet a tota la ciutat en relació al dia internacional de les persones amb discapacitat.
Com a centre inclusiu, tenim clar que desenvolupar l’empatia i enfocar-se en trobar solucions que garanteixin la participació, ens ajuda a tots a conviure en una societat diversa, i sovint poc equitativa.
En aquesta activitat, basada en jocs i activitats físiques, l’alumnat havia d’identificar la barrera amb la que es troba una persona amb mobilitat reduïda, dificultats sensorials o dificultats de comunicació, tot vivenciant-la, i trobar solucions entre tot el grupet participant.
L’acceptació de les diferències, la valoració de les capacitats mútues i ser més tolerant amb les limitacions pròpies, ens ajuda a desenvolupar l’empatia entre iguals. L’activitat “diversitat en acció” és una de les moltes que fem.
Enllaç al podcast preparat per l’alumnat del projecte de radio:    https://go.ivoox.com/rf/163766052

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>