Jornada esportiva

El passat 17 de juny va tenir lloc al centre la jornada “diversitat en acció”, adreçada a tot l’alumnat de 1r d’ESO. A través d’activitats i jocs motrius els participants van identificar les barreres a la mobilitat, a la comunicació i les barreres socials que existeixen al nostre entorn. De vegades, ni ens n’ adonem.
Tot treballant en cadira de rodes, amb crosses, ulls tapats, mans lligades o altres limitacions, els i les alumnes s’han posat a la pell de les persones que s’enfronten a aquestes barreres. Han provat i inventat solucions a aquestes dificultats i han entès que la inclusió passa per fer accessible tot allò que constitueix la vida diària habitual: desplaçaments, estudis, esport, transport, cultura, oci i actituds obertes i solidàries.
Aquesta activitat està emmarcada en el projecte AFIN (activitat física inclusiva i normalitzada) del centre, i ha estat preparada des de la comissió d’educació física de secundària amb el suport del CRP Sants-Montjuic.
Agraïm al professorat participant i als alumnes del projecte “som monitors” la seva implicació en el bon funcionament de la jornada.