Art, Brossa i 3D

“En el projecte de visual i plàstica de 3r d’ESO, “Art, Brossa i 3D”, l’alumnat va conèixer el fascinant món del reciclatge creatiu per crear escultures tridimensionals. Inspirat en el vibrant estil del grup Memphis i en artistes contemporanis com Wade & Leta i Charles McGee, l’alumnat va reutilitzar molts materials que teníem l’aula. Des de pasta de paper feta amb exàmens vells fins a filferro, mitges i cartolines de colors, cada peça es va transformar en una obra d’art única! Aquest procés no només va fomentar la creativitat, sinó també la consciència sobre la sostenibilitat i l’aprofitament de recursos.

El resultat final va ser una exposició que va mostrar com els materials reciclats poden convertir-se en art impressionant i significatiu. Un agraïment especial a l’alumnat pel seu esforç i creativitat.”