Portes obertes ’23

Enguany, després de posar-nos d’acord amb altres centres de la zona perquè la visita sigui compatible amb tots, farem les portes obertes de manera presencial i virtual.

D’una banda, farem una reunió informativa telemàtica i una xerrada presencial per compartir amb vosaltres el nostre projecte educatiu i, d’altra banda, us convidem a visitar les instal·lacions en dos dies diferents.

Per poder-vos donar un millor servei, us demanem que us apunteu als formularis corresponents.

La pregunta ens la responen uns quants alumnes que ens expliquen la gran experiència que és estudiar a l'Institut Montserrat Roig. En aquest vídeo, fet per alumnes de segon cicle que té com protagonistes els alumnes de 1r d'ESO, ens parlen del pas de primària a secundària, dels deures, dels profes i de com se senten estudiant al Roig.

1r ciclo de la ESO 2o ciclo de la ESO Bachilleratos

LLENGUA I LITERATURA CATALANA Els Info-K de 1r d'ESO Infografies Paisatges lingüístics i literaris Presentacions
Projectes 1r d'ESO Ressenyes Treballs Vídeos a partir de lectures Vídeoentrevistes 4t ESO