L’alumnat de 4t B visita Barcelona Activa

El 17 de gener al matí, l’alumnat de 4t B ha anat a Barcelona Activa / Porta 22 per participar a una xerrada i per realitzar una activitat pràctica sobre la seva orientació acadèmica i professional. Aquesta activitat els ha servit per reflexionar sobre els seus interessos professionals, i per conèixer un organisme que els pot assessorar i orientar. Els diversos camins acadèmics i professionals que se’ls obren a partir d’ara són molt amplis, i val la pena estar informat i preparat. Els desitgem molta sort a tots i a totes en les seves primeres decisions pel que fa a camins professionals i formatius.

Fotos de la xerrada i l’activitat