Esquiada a Boí-Taüll
22/02/22Els alumnes de 3r d’ESO han anat d’esquiada a Boí-Taüll durant 3 dies. Ha estat tot un èxit i ens ho hem passat d’allò més bé aprenent a esquiar i gaudint d’una ruta amb raquetes de neu.
També hem aprofitat l’estada a La Vall de Boí… Llegeix més»





