El rei Carnestoltes arriba al Montserrat Roig i capgira la setmana

El Carnestoltes ja treu el cap per les aules de l’Institut Montserrat Roig i aquest any arriba amb ganes de festa grossa. La celebració central tindrà lloc el 13 de febrer [divendres], però abans el rei de la disbauxa i els disbarats ens ha fet arribar les consignes per escalfar motors durant tota la setmana.

Prepareu els armaris i, sobretot, el sentit de l’humor, perquè el calendari ve carregat de creativitat:

  • Dilluns: tothom en pijama.

  • Dimarts: cada curs, d’un color diferent.

  • Dimecres: amb un accessori capil·lar o màscara.

  • Dijous: vestits de gala.

Una setmana per trencar la rutina, deixar volar la imaginació i omplir el centre de color i bon ambient.

A més, per a qui vulgui descobrir l’origen i el sentit d’aquesta festa tan singular, podeu llegir aquest article del professor de Ciències Socials del nostre centre Guerau Ribes.

Esperem que tothom s’hi engresqui i que el rei Carnestoltes regni amb alegria als passadissos de l’institut.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>