JA TENIM LA NOVA SAMARRETA D’AQUEST CURS

Aquest matí hem repartit a l’alumnat les samarretes d’aquest curs.
El logotip de la samarreta l’ha dissenyat a la matèria de visual i plàstica una alumna de l’institut: la Judit Cornet Jiménez de 1r ESO D
Tots els nois i noies del centre i el professorat… Llegeix més»

REUNIÓ AMB LES FAMÍLIES DE 2n i 4t D’ESO

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 2n i 4t  d’ESO,

Us convoquem a la reunió d’inici de curs que fem amb les mares i els pares del nostre alumnat . Us presentarem  el curs i facilitarem una sèrie de dades del vostre interès sobre temes d’organització i funcionament de l’institut.

Dia: Dijous, 5 de setembre 2019

Hora:  18:00h

Lloc: Instal·lacions de l’institut de Cervelló

Esperem la vostra assistència atesa la importància de la reunió.

Aprofitem per a saludar-vos atentament.

REUNIÓ AMB LES FAMÍLIES DE 1r I 3r D’ESO

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 1r i 3r   d’ESO,

Dia: Dimecres, 4 de setembre 2019

Hora:  18:00h

Lloc: Instal·lacions de l’institut de Cervelló

Esperem la vostra assistència atesa la importància de la reunió.
Aprofitem per a saludar-vos atentament.

NOTES AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE JUNY

notesBenvolgudes famílies,

Després de fer els exàmens de l’avaluació extraordinària de juny (recuperació), convoquem a tot l’alumnat que hagi hagut d’anar a examinar-se el passat 26 de juny (només aquest alumnat) a venir a recollir els resultats finals aquest divendres 28 de juny a les 10h  al mateix institut.

Degut a la problemàtica que ja portem dies arrossegant amb el programari esfer@ no podem assegurar poder donar el butlletí en paper però sí que podrem donar els resultats de les recuperacions i així saber si passen o no de curs.

Moltes gràcies per la vostra comprensió.

L’equip directiu