JA TENIM LA NOVA SAMARRETA D’AQUEST CURS

Aquest matí hem repartit a l’alumnat les samarretes d’aquest curs.

El logotip de la samarreta l’ha dissenyat a la matèria de visual i plàstica una alumna de l’institut: la Judit Cornet Jiménez de 1r ESO D

Tots els nois i noies del centre i el professorat van votar quin logotip escollien d’entre tots els presentats i també el color de la samarreta.

Recordeu que aquesta samarreta cal portar-la a classe d’Educació Física i a les sortides de caire esportiu amb l’institut.

Esperem que us agradi! Salutacions cordials,

Equip Directiu

REUNIÓ AMB LES FAMÍLIES DE 2n i 4t D’ESO

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 2n i 4t  d’ESO,

Us convoquem a la reunió d’inici de curs que fem amb les mares i els pares del nostre alumnat . Us presentarem  el curs i facilitarem una sèrie de dades del vostre interès sobre temes d’organització i funcionament de l’institut.

Dia: Dijous, 5 de setembre 2019

Hora:  18:00h

Lloc: Instal·lacions de l’institut de Cervelló

Esperem la vostra assistència atesa la importància de la reunió.

Aprofitem per a saludar-vos atentament.

REUNIÓ AMB LES FAMÍLIES DE 1r I 3r D’ESO

Benvolgudes famílies de l’alumnat de 1r i 3r   d’ESO,

Dia: Dimecres, 4 de setembre 2019

Hora:  18:00h

Lloc: Instal·lacions de l’institut de Cervelló

Esperem la vostra assistència atesa la importància de la reunió.
Aprofitem per a saludar-vos atentament.

NOTES AVALUACIÓ EXTRAORDINÀRIA DE JUNY

notesBenvolgudes famílies,

Després de fer els exàmens de l’avaluació extraordinària de juny (recuperació), convoquem a tot l’alumnat que hagi hagut d’anar a examinar-se el passat 26 de juny (només aquest alumnat) a venir a recollir els resultats finals aquest divendres 28 de juny a les 10h  al mateix institut.

Degut a la problemàtica que ja portem dies arrossegant amb el programari esfer@ no podem assegurar poder donar el butlletí en paper però sí que podrem donar els resultats de les recuperacions i així saber si passen o no de curs.

Moltes gràcies per la vostra comprensió.

L’equip directiu

ACTIVITATS A CERAQUA DEMÀ 20/6/19

esportBenvolgudes famílies de 1r, 2n i 3r d’ESO,

Recordeu que demà dijous, dia 20 de juny, tal i com havíem previst en el calendari es faran les activitats esportives de fi de curs a Ceraqua.

ALUMNAT: 1r, 2n i 3r ESO

DIA: 20/6/2019

HORA : 10:30h

LLOC DE TROBADA: Grades del poliesportiu cobert CERAQUA

FINS A : 14:00h

LLOC DE SORTIDA : Poliesportiu Ceraqua

MATERIAL QUE HEU DE PORTAR: Roba i calçat esportiu, crema solar, casquet de bany, banyador, xancles, tovallola, sabó, desodorant i roba de recanvi per després de l’activitat.