Escola verda Joan Solà

Som Escola verda
Institut Joan Solà

Com a Escola Verda, des de l’Institut Joan Solà fem diverses accions per reduir el nostre impacte sobre el medi ambient i per prendre consciència del nostre paper front la conservació del nostre entorn.

Quins són els punts clau del nostre Pla d’Acció 2016-2018?

Estalvi, reutilització i reciclatge
Ús del Boc’n Roll; Recollida selectiva de plàstic, paper, cartró, fusta; reutilització de paper.

Hort ecològic i alimentació saludable
L’hort com a eina d’aprenentatge i d’obtenció d’aliments saludables. Pensem en la nostra alimentació
Vivim el nostre entorn

Sortides en l’entorn proper o en contacte amb la natura. Ús d’equipaments propers i participació de la població de l’entorn en actes de l’institut.

Decorem reciclant

Per les celebracions o si dissenyem i construim, ús preferent de material reciclat

Transport sostenible

Volem emprendre iniciatives per fomentar el transport no contaminant i saludable.

VISTA EL NOSTRE WEB D’ESCOLA VERDA!