Taller “CAPgira”

El passat dimecres 26 de gener l’alumnat de 1r de BAT va rebre l’Anton Aymemí i el seu taller “CAPgira: matèries de primera per a productes excepcionals”, una formació gens convencional sobre les possibilitats del reciclatge, associades a la innovació i l’emprenedoria. Productes únics com un casc fet de cartró reciclat, unes sabates fetes amb mangos que no són prou macos per vendre’ls, o una dessuadora feta amb marro de cafè… veure per creure. Vam tenir l’oportunitat de veure i tocar el potencial del que habitualment considerem deixalles.

Aquest taller forma part de l’itinerari d’escola verda que s’ha marcat el centre, el propòsit del qual és garantir que l’alumnat adquireixi una àmplia consciència mediambiental i una molt treballada mirada verda. En aquest cas, tot treballant uns continguts emmarcats a l’assignatura de Ciències pel Món Contemporani, en relació a l’Economia Circular.