Copa Cangur 2022

Aquest dijous 27 de gener un grup d’alumnes de 2n i 3r d’ESO ha participat en la primera fase (aquest curs, en format telemàtic) de la nova edició de la Copa Cangur. Al llarg del matí, els quatre equips representants del nostre centre, formats per set alumnes cadascun (quatre alumnes de 3r d’ESO i tres de 2n d’ESO) han provat de resoldre diferents problemes matemàtics en una prova que és una cursa contra rellotge on la puntuació obtinguda per cada problema va variant durant el concurs, i per tant la estratègia d’equip és molt important! A més, durant el desenvolupament de la prova els equips poden seguir en directe l’estat del concurs, tant la puntuació i la classificació com els encerts i errors que porten acumulats cadascun dels participants. Això el fa un joc emocionant i divertit, amb les matemàtiques com a protagonistes.

La primera fase del concurs se celebra en una trentena de seus locals repartides arreu del territori