Homenatge a Chema Madoz

Alumnes de 4t d’ESO que cursen la matèria optativa de Visual i Plàstica han creat una col.lecció de fotografies inspirades en el treball del fotògraf Chema Madoz, autor d’una suggerent obra plàstica que aconsegueix representar els objectes amb un lirisme i ironia propers a la sensibilitat expressada pels poemes visuals de Joan Brossa.
Els alumnes s´havien de posar en la pell del fotògraf i elaborar una imatge seguint la seva poètica i fent que l´objecte fotografiat ens expliqués una història. Si ens aturem una estona a mirar la fotografia i observem les imatges amb deteniment, de ben segur que podrem trobar un significat ocult que ens sorprendrà i ens farà pensar. Gaudiu de la mostra!
També podeu veure un documental sobre l’obra de Brossa: “Brossa,la insurecció poètica“, i dues entrevistes aquí i aquí.