Projecte d’intercanvi lingüístic i tecnològic amb Turquia

L’alumnat de 4t de l’optativa de programació ha participat en un intercanvi amb alumnat d’Istanbul a través de la plataforma internacional eTwinning.
Totes les participants compartíem el mateix itinerari formatiu de Code.org i vam realitzar, en parelles, un videojoc de navegador de creació pròpia i fent servir l’anglès. Posteriorment, aquests jocs es van compartir amb la resta de companyes de projecte a la plataforma eTwinning, acompanyats d’un vídeo de presentació també en anglès. Vam jugar els seus jocs, així com elles van jugar els nostres, tot intercanviant les nostres opinions al respecte.
Avui dimarts dia 25 el projecte ha culminat amb una videoconferència internacional on hem fet intercanvi cultural. Per exemple, una alumna de 4t ha mostrat el seu vestit de castellera i com es posava la faixa.
Per cert, les companyes de Turquia ens han recomanat tastar el “baklava” si viatgeu a la seva terra, preneu nota!