El passat 20 d´abril l’alumnat de 3r d´ESO va anar a Cabra del Camp on va visitar les instal·lacions del celler familiar Mas Vicenç i, més tard, va fer una excursió al parc eòlic.
Durant la visita al celler, els alumnes van passejar pel camp de vinyes (que té una extensió de trenta-cinc hectàrees), i van poder conèixer les diferents fases del procés d’elaboració del vi, des del primer moment de la collita fins a l’envasament del vi en les ampolles. En finalitzar l’exposició els van convidar a fer un tast de most.
Després, van recórrer un camí boscós que els va dur fins al Parc Eòlic, des d’on van gaudir de les vistes panoràmiques de la zona i de la impressió que causa la impressionant magnitud dels molins de vent.





