2n d’ESO visita Poblet i Montblanc

Aquesta setmana l’alumnat de 2n d’ESO s’ha immers en la història i l’art de l’Edat Mitjana en una visita al Reial Monestir de Poblet. El monestir ofereix una importantíssima mostra d’elements arquitectònics que han estat profusament estudiats, però també amaga molts elements simbòlics per descobrir. Durant la sortida també hem fet una passejada per l’emmurallada vila ducal de Montblanc i hem visitat els edificis romànics i gòtics més importants com la muralla, el portal de Sant Antoni, l’església de Santa Maria o el palau Josa.

El professorat vol felicitar de manera general el bon comportament i l’interès de l’alumnat. No es pot estimar el nostre entorn sense conèixer la seva història i el seu patrimoni artístic.

Professorat de ViP, Ciències Socials i Religió