Una sessió amb ALGEMAT
El passat 6 de maig la professora Anna Vilaró va venir al nostre institut a fer dues classes magistrals amb el material d’Algemat (Àlgebra amb material), una, als alumnes de 4t B i l’altra, als professors de matemàtiques del centre i participants… Llegeix més»


