Cinema a Vilallonga
El passat divendres dia 22 d’abril, l’alumnat de 2n d’ESO va participar en un acte d’agraïment als monitors i monitores que ens han acompanyat durant 5 anys en les visites al Museu-Arxiu Pere Virgili, al Museu del cinema i a ca Nicolau… Llegeix més»

