Aprofundim en el món del dret

L’alumnat de 1r i 2n de Batxillerat que cursa les matèries d’Economia ha tingut l’oportunitat, en el marc del programa “Escola i Empresa”, de conèixer les experiències de la Misi Borràs, sòcia del Despatx d’advocats Garrigues, el més important de l’Estat espanyol segons diverses classificacions.

La ponent ens ha explicat la visió del món empresarial que ha pogut adquirir al llarg de tres dècades d’activitat professional, ens ha parlat de com és l’exercici de l’advocacia a tan alt nivell i ha aclarit tot tipus de qüestions plantejades per l’alumnat, com ara les condicions de treball al sector, els conflictes ètics que poden sorgir, les habilitats buscades en els candidats per treballar-hi o els consells de tipus acadèmic que poden ser d’utilitat en la etapa universitària.

Agraïm a la ponent la seva disposició i esperem repetir l’experiència en propers cursos.