Participem a les Jornades esportives per a persones amb discapacitat

Aquest dimecres, 13 de desembre, l’alumnat de 1r de Batxillerat i el professorat del Departament d’Educació física de l’Institut El Morell  ha participat molt activament a la Festa d’Hivern que ha tancat les XXII Jornades Esportives per a persones amb discapacitat. El programa està adreçat a persones amb discapacitat intel·lectual i participen tallers ocupacionals i escoles d’educació especial de tot el Camp de Tarragona, no només del nostre àmbit comarcal.

L’activitat, convocada conjuntament per la Fundació Onada i el Consell Esportiu del Tarragonès, ha tingut lloc al Pavelló del Morell.  Aquesta festa esportiva ha estat possible gràcies al suport de l’ajuntament del Morell, i la col·laboració d’un total de 40 d’alumnes de 1r de Batxillerat de l’institut que junt amb els voluntaris dels JJM Tarragona 2018 han dinamitzat totes les activitats amb una gran implicació, tot potenciant el caire integrador del programa. 62 persones de diferents tallers i centres ocupacionals i tota la resta d’agents implicats han pogut gaudir d’una trobada lúdica i esportiva molt divertida, amb la pràctica de diferents jocs de punteria, de coordinació i d’habilitats. La jornada ha finalitzat amb un ball conjunt i la foto de família!

Trobareu més fotografies i vídeos al Flickr del CET: https://www.flickr.com/photos/cetarragones/albums