Xerrada sobre el Treball de Recerca a 1r de batxillerat

L’1 de març del 2019, els alumnes de 1r de batxillerat van anar a la biblioteca Antoni Pladevall de Taradell per escoltar el Dr. Albert Sangrà, professor de la UOC i investigador en el Grup de Recerca en Educació i Tic Edul@b, que va parlar de com fer un bon treball de recerca i de la metodolgia científica a seguir.

Va deixar ben clar que un bon treball de recerca ha de respondre a la pregunta o la suposició plantejada –que no es pot respondre amb un sí o amb un no– que s’han d’interpretar els resultats i analitzar les dades per elaborar les conclusions.