15è Enigma Literari. 3a pista

Hola, lletraferits i lletraferides!
Tornem a ser amb la 3a pista, recordeu que aquest enigma va adreçat a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Heu de buscar un autor/a entre les cinc pistes que us donarem les properes setmanes.
3a pista: Volia descartar el esborrany d’un dels seus llibres… Llegeix més»

Portes obertes

Les nostres portes sempre són obertes, però igualment el dissabte es va fer la jornada oficial de portes obertes per a les futures famílies del centre.
Amb l’ajuda del nostre professorat-guia, us hem explicat com treballem, el que fem i com som. Esperem que les hagueu… Llegeix més»

15è Enigma Literari. 2a pista

Hola, lletraferits i lletraferides!
Tornem a ser amb la 2a pista, recordeu que aquest enigma va adreçat a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Heu de buscar un autor/a entre les cinc pistes que us donarem les properes setmanes.
2a pista: Va compartir pis amb 4 persones.

1a pista:  Té… Llegeix més»

Xerrada sobre estudis postobligatoris

El proper 5 de març a les 19h es farà una xerrada informativa sobre estudis postobligatoris per a les famílies de 4t d’ESO.
S’informarà de les diferents opcions que hi ha a l’abast de l’alumnat i s’hi explicarà en detall el batxillerat que ofereix l’Institut de… Llegeix més»

15è Enigma Literari

Hola, lletraferits i lletraferides!
Aquest enigma va adreçat a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. Heu de buscar un autor/a entre les cinc pistes que us donarem les properes setmanes.

1a pista:  Té dislèxia.

Animeu-vos i participeu que un llibre guanyareu!
Envieu les vostres respostes a *biblioteca@instaradell.cat

Projecte Edufire Toolkit

L’alumnat de 4t de l’optativa de biologia i geologia ha participat al projecte Edufire Toolkit, promogut per la Fundació Pau Costa. És un projecte europeu d’aprenentatge basat en projectes de gestió del risc d’incendis i adaptació al canvi climàtic.
L’activitat durà tres jornades i participaren organitzadores… Llegeix més»

GUANYADORA 14è ENIGMA LITERARI

Ja tenim guanyadora del 14è Enigma literari! Es tracta de Martina Pratdesaba de 2n B. Rere les pistes s’amagava Cor de tinta de Cornelia Funke, una novel·la que és un viatge al món dels llibres.  Enhorabona!

Festival de Nadal a l’institut

Avui hem celebrat el festival de Nadal al nostre institut, on han hagut un munt d’actuacions. Hem pogut gaudir de premis, cançons, balls, dibuix, teatre i altres mostres de talent.
Felicitem a tots els participants al festival i aprofitem per desitjar-vos bones festes.
BON NADAL I FELIÇ… Llegeix més»

14è Enigma Literari. 4a pista

Hola, lletraferits!

Aquí teniu la 4a i última pista per endevinar quina és la novel·la juvenil amagada.

PISTA 4: La seva autora va néixer en un poble al nord-est d’Alemanya, entre vaques, carbó i castells.

I recordem les anteriors pistes:

PISTA 1: Un dels seus personatges va néixer entre el 21… Llegeix més»