PREINSCRIPCIÓ BATXILLERAT

TERMINI PER PRESENTAR LA SOL·LICITUD:
  • Del 14 al 21 de maig de 2019
Què cal fer? Accés al tràmit

BEQUES PER LLIBRES, MATERIAL I ACTIVITATS ESPORTIVES I/O LÚDIQUES DINS DE L’HORARI ESCOLAR PEL CURS 2019-2020*

*Només si es compleixen els requisits (LLEGIR INFORMACIÓ)

Sol·licitud empadronats en un municipi pertanyent a l’Àrea Bàsica de Serveis Socials del Consell Comarcal d’Osona

Sol·licitud empadronats Vic

INFORMACIÓ FAMÍLIES_beques

TERMINIS:
  • Alumnes ja escolaritzats: fins el dia 18 de maig de 2019 per alumnat ja escolaritzats al centre.
  • Alumnes nous: fins el dia 26 de juny de 2019 per alumnes nous al centre.

Reconeixement d’Innovació Pedagògica

El nostre institut ha rebut el reconeixement d’Innovació Pedagògica pel projecte TOTS SOM L’INS: prevenció, detecció i intervenció en casos d’assetjament escolar. A més, hem estat un dels centres seleccionats per fer la presentació del nostre projecte a la UAB el dissabte 18 de maig en… Llegeix més»

Gameover

El passat 28 de març alguns alumnes de quart (la resta ho faran més endavant) van assistir a la xerrada Gameover organitzada per l’institut Guttmann i la direcció general de trànsit. La xerrada la va fer en Jordi Molas que va connectar immediatament amb l’alumnat… Llegeix més»