Xerrada dels Mossos d’Esquadra a 3r d’ESO

Dos dels grups de 3r d’ESO van rebre la setmana passada una xerrada sobre la violència masclista. La resta dels grups la tenen prevista pel dia 8 de febrer.

La xerrada va ser realitzada per dues agents dels Mossos de Vic. Mitjançant una sèrie de diapositives van anar exposant les diferents idees a tractar. Prevenint l’alumnat de la importància de detectar la violència masclista a temps i, entre tots, intentar frenar l’expansió d’aquest greu problema social.

Malgrat que la xerrada anava enfocada generalment al sector femení, els nois també van poder reflexionar sobre la importància d’aquest tema i el que poden fer per evitar casos de maltractament.

Va ser una xerrada instructiva, on els alumnes van aprendre a gestionar casos de violència masclista i que poden fer per evitar-los.