Txarango i els refugiats a l’INS Taradell

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut de Taradell van treballar la cançó Obrim les portes, de Txarango, a l’assignatura de Català. Arran d’aquesta iniciativa, van contactar amb l’Àlex Pujols, el baixista del grup, per poder parlar amb ell de les accions que han fet per donar suport als refugiats.

L’Àlex els va parlar principalment de la seva estada al camp d’Idomeni i del que els va suposar aquesta intensa experiència com a grup i a nivell personal. Els va explicar també els diferents projectes socials promoguts per Txarango, com el centre cultural Caparan al Senegal, així com d’altres ja existents als quals donen suport amb la seva música. Aquest és el cas del concert solidari  La fam no fa vacances, a benefici del Banc d’aliments.

Els alumnes van quedar sorpresos de la gran tasca social i solidària del conegut grup català.