Taller de ceràmica a l’escola ARPA de Taradell

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Institut Taradell han realitzat durant dues setmanes un taller de Ceràmica a l’Escola d’Art Arpa de Taradell.

Tots ells havien dissenyat prèviament les seves rajoles en les sessions d’Educació Visual i Plàstica, i en el taller les han dut a terme seguint la tècnica de l’engalba.

Aquesta tècnica consisteix en decorar i donar color a les peces de fang per després deixar-les assecar durant uns dies, i finalment enfornar-les a 1000ºC per obtenir així el resultat final.

Alhora aprofitem per agrair la professionalitat i dedicació de les mestres de taller de l’Escola Arpa de Taradell, que han acompanyat en tot el procés als nostres alumnes, guiant-los i aconsellant-los en tot moment. Moltes Gràcies!.