Sweet Cakes

Aquest tercer trimestre els nois i noies del projecte Giragonsa han portat a terme una activitat d’Anglès que ha consistit en escriure una recepta en aquesta llengua, fer-ne una presentació digital i oral i, finalment, elaborar el producte de pastisseria.

El dijous passat dia 10 de juny, l’alumnat va oferir un tastet dels seus sweet cakes amb una gran afluència de participació.

El professorat en qüestió va a portar a terme la votació i va guanyar l’alumna Fadma Akodar amb el seu Fruit Cheese Cake. Enhorabona per la feina feta!

Aprofitem l’avinentesa per agrair a totes les persones que hi heu participat i ho heu fet possible.