Setmana de la Ciència. Concurs de cartells i de fotografia.

Aquests dies de novembre es celebra la Setmana de la Ciència. Per això a primer i segon d’ESO es fa un concurs de cartells i a tercer i a quart un concurs de fotografies inspirades en alguna activitat científica. Animeu-vos a participar-hi!!!

Aquí teniu les bases:

BASES 6è concurs de cartells 1r i 2n ESO
  • Concurs adreçat a alumnes de 1r i 2n ESO
  • Cada alumne/a concursant pot presentar una obra
  • La imatge ha de ser elaborada des del principi per l’alumne/a, amb tècnica lliure com: aquarel·la, acrílic, ceres, carbó, llapis de colors,…
  • El dibuix ha de tenir concordança i relació amb el text del cartell: Setmana de la ciència a l’INS Taradell. Viu la ciència!
  • El dibuix s’ha de fer sobre paper de dibuix mida DIN-A3
  • Les obres s’han d’enviar fent una fotografia en format .jpg al correu del professor de ciències corresponent
  • Al fitxer que s’enviï hi ha de constar el nom de l’autor/a:nomcognom.jpg
  • Data límit de lliurar les obres 27 de novembre

El jurat descartarà obres que no compleixin els requisits esmentats o que cregui que no són adequades a les bases.

El cartell premiat es publicarà a la pàgina web de l’Institut.

BASES 1r Concurs fotografia Ciència 3r i 4rt ESO
  • Concurs adreçat a alumnes de 3r i 4rt ESO
  • Cada alumne/a concursant pot presentar 3 fotografies com a màxim.
  • Les fotografies s’han d’enviar en format .jpg
  • Cada fotografia ha de constar en el nom de l’arxiu, el títol de la fotografia, i el nom de l’autor/a.

Exemple:

001l’aiguaenestatpur_nomaautora.jpg

• La fotografia ha de tenir un tamany mínim 1Mb.
  • Data límit de lliurar les obres 30 de novembre
  • Les fotografies s’han de lliurar al professor de ciències corresponent.

La fotografia premiada es publicarà a la pàgina web de l’Institut.