Recapte solidari 2021

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Taradell estem portant a terme el Servei Comunitari. El Servei Comunitari és una acció educativa, en el marc del currículum obligatori de l’ESO, que tots nosaltres hem de fer.

El servei que hem decidit fer i estem organitzant és un gran recapte d’aliments i productes d’higiene per Càritas Parroquial de Taradell.

PUNTS DE RECOLLIDA A ESCOLES I COMERÇOS SETMANA DEL 27 AL 29 DE MAIG

Alguns dels productes que volem recaptar: oli, llet, arròs, sucre, farina, pasta, llaunes de conserva, cereals, pots de llegums cuits, gel de dutxa, detergent de plats, de roba, etc.

Us demanem la vostra col·laboració.

MOLTÍSSIMES GRÀCIES!

#instaradellambcaritas21