Premi Llegim Ciència 2018-19 UVic

El passat 25 de febrer els alumnes de 4t d’ESO de l’itinerari acadèmic-científic van assistir a l’entrega de premis de la 7ª edició del Premi Llegim Ciència 2018-19. Es tracta d’un certamen literari en el qual els alumnes han hagut de llegir prèviament una novel·la de temàtica científica. En aquesta edició han llegit l’obra Ramón y Cajal. Ara i aquí de Salvador Macip. Després han hagut de fer un relat sobre la mateixa responent a la pregunta “Posa’t a la pell de Ramón y Cajal i descriu què deuria pensar i sentir quan va veure per primer cop al microscopi una xarxa de neurones“.

Entre tots els relats presentats l’alumne de l’INS Taradell, Marc Serra Cantal, va ser premiat amb un accèssit i va ser obsequiat amb un llibre i un diploma.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *