L’Institut participa en la Copa Cangur!

Aquest curs dos equips d’alumnat de diferents nivells del centre han participat en la VII Copa Cangur.

La Copa Cangur és un concurs presencial de resolució de problemes de matemàtiques per a equips de centre, organitzat per la Societat Catalana de Matemàtiques. Els equips estan formats per 7 alumnes de 2n i 3r d’ESO (excepcionalment hi pot participar algun alumne de 1r) amb la condició que com a màxim hi pot haver 4 alumnes de 3r.

Els nostres equips han anat a Granollers aquest dijous 30 de gener a competir amb altres instituts. La prova va durar una hora, on hi havia molta tensió i competitivitat entre els diferents grups.

Tots els participants del centre coincideixen en que han gaudit molt aquesta prova. Els ha agradat molt el treball en equips formats per alumnat de diferents nivells i de forma presencial i simultània amb alumnat d’altres centres.

A més a més, els dos equips van quedar en una bona posició (5ens i 7ens de 16 equips), per tant, la satisfacció és doble. Els hi donem l’enhorabona a tots ells!