Kristina Petrova recull el premi al 1r Enigma Literari

La guanyadora del 1r Enigma Literari de l’Institut Taradell, Kristina Petrova, va recollir el seu premi de mans del director, Jordi Codinachs, i les responsables del projecte, Isabel Calvo i Sara Duch.

La Kristina, alumna de 2n de Batxillerat, va recollir amb molta il·lusió el llibre que ella mateixa havia escollit: Matar a un ruiseñor, de Harper Lee. La novel·la, tot un clàssic, mostra la comunitat del sud dels Estats Units durant la dècada de 1930, dominada pels prejudicis racials, la desconfiança cap a tot allò que fos diferent i la rigidesa dels vincles familiars i veïnals, així com per un sistema judicial sense garanties per la població negra.

Esperem que gaudeixi de la seva lectura!