Jornada atlètica de 3r d’ESO

El passat 10 de maig els alumnes de 3r ESO van anar a les pistes d’atletisme de Vic a fer una jornada atlètica. Allà van poder practicar el salt de llargada, els 60m llisos, els 60m tanques, el llançament de vòrtex, els 1000m llisos i relleus.

Els alumnes que van aconseguir les 3 millors marques de cada prova es van classificar per un Campionat Interescolar d’atletisme. Aquest campionat va haver de ser anul.lat dues vegades per causes meteorològiques i finalment no es va poder disputar. Tot i així, amb els alumnes classificats hi vam anar i van practicar algunes proves no realitzades anteriorment, com el salt d’alçada, el llançament de pes i de disc, també van practicar tanques i sortides.

Més imatges a Flickr