Intercanvi França

26 alumnes de l’INS Taradell, estudiants de 4t d’ESO de francès, han marxat aquest diumenge 17 de març al poble de la Réole, al costat de Bordeaux per participar en un intercanvi. S’estaran amb famílies franceses fins el proper divendres i practicaran aquesta llengua.

Per la seva banda, alguns alumnes de tercer, amb la supervisió de les titulars del departament de visual i plàstica, han dissenyat unes fotografies amb uns codis QR de llocs emblemàtics del poble de Taradell que seran obsequi per a l’ajuntament de la Rèole i la direcció del centre educatiu.

Aquest dimecres 20 de març els alumnes han participat en una recepció a l’alcaldia de la Rèole i han obsequiat el poble amb les fotografies de Taradell amb els codis QR.