Graduat en educació secundària obligatòria (alumnes que no l’han obtingut en finalitzar l’etapa)

Els alumnes que no obtenen el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa es poden presentar a les proves que el mes de març de cada any organitzen els centres educatius.

La sol·licitud per fer les proves s’ha de presentar entre l’1 i el 14 de febrer de 2022 a la secretaria del centre on la persona sol·licitant va estar matriculada de quart d’ESO per última vegada.

El requisits i tota la informació la trobareu en aquest enllaç del Departament d’Educació.