Els alumnes de tercer gaudeixen d’un taller de tecnologia, anomenat “Bluetooth Speaker”

Els passats 26 i 27 de novembre, els grups de tercer, van poder gaudir d’un taller sobre com fer un altaveu bluetooth, mitjançant peces creades amb impressores 3D i materials diversos. Aquesta activitat ha estat oferta per Creacció de Vic, un centre de recerca i innovació per empreses.

L’activitat va ser valorada positivament per part dels alumnes, ja que han pogut experimentar amb material tecnològic i crear ells mateixos uns altaveus que després han posat en funcionament i dels quals han vist l’utilitat. Els alumnes van treballar en grups de 5-6 persones i cadascú va poder aportar els seus coneixements i col·laborar en l’objectiu comú de crear un altaveu. Al final de l’activitat van poder posar música, fent servir els altaveus, i disfrutar d’una bona estona amb els seus companys de classe.