El nou equip directiu de l’Institut comença a treballar

El nou equip directiu de l’Institut Taradell ha començat a treballar oficialment avui. Les ganes i il·lusió d’aquest nou repte amb que afronten l’organització d’aquest curs escolar seran necessàries per tirar endavant el nou disseny d’un curs que es preveu atípic.

El nou director del centre és en Jordi Codinachs, professor d’anglès que ha estat molts anys tutor, cap de Departament i Coordinador de nivell. A més reuneix la particularitat que havia estat exalumne del centre.

La nova cap d’estudis és l’Eva Tordera, professora també d’anglès que ha estat molts anys tutora i Coordinadora de nivell i amb experiència al centre d’on també havia estat exalumna.

El nou coordinador pedagògic és en Lluís Vila, professor d’història que ha estat molts anys tutor i ha desenvolupat diferents càrrecs al centre amb experiència contrastada.

Per la seva banda, la nova secretària és l’Aida Codina, que també ha sigut tutora i ha desenvolupat tasques diverses al centre.

Tots ells volen agrair públicament la feina de l’anterior equip directiu i entomen amb força aquest nou repte pels propers anys. Molta sort en aquesta nova etapa!