4t d’ESO practica el Beisbol

La setmana passada l’alumnat de 4t d’ESO va tenir l’oportunitat d’anar al Club de Beisbol de Vic, el Vic Bat, on va poder veure com és un camp de beisbol real. Allà es varen practicar els diferents tipus de llançaments, batejos i es va fer un partidet amb el material que utilitzen els jugadors professionals. Els entrenadors també varen fer unes demostracions de llançaments i batecs de partit i varen ensenyar algunes jugades. L’alumnat valora de forma molt positiva l’experiència i des del club se’ls va oferir l’oportunitat d’anar-ho a provar un altre dia gratuïtament.